Crochet Hello kitty, baby booties, slipper, flower, basket and little bear


Assalamualaikum,


Hi... fellas, jumpa lagi dalam Everything about crochet, and this is also my new project. bagi yang telah subscribe guna email, terima kasih banyak-banyak saya ucapkan. Bagi yang telah membuat tempahan diharapkan bersabar, kerana saya memerlukan sedikit masa untuk menyiapkan semua hasil kerja saya memandangkan Crochet ini sepenuhnyan menggunakan tenaga manusia hehehehe dan bukanya mesin. Walau apa pun, terima kasih atas kesudian semua. Bagi yang sudah menerima kraf hasil kerja saya, bolehlah komen terus disini atau email saya sekiranya terdapat apa-apa yang ingin dikatakan :)

Hari ini saya akan mengongsikan beberapa lagi hasil kraf kait saya.
Harap anda semua sukakanya :)


                                                                     Hello kitty




                                                                    

                                                                   Baby Slipper





                                                                       Baby bootie




                                                                       Little bear






                                                                       Basket





                                                                      Flower (Rose)




Hope u like them :)

SUPPORT HANDMADE!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan